Thursday, March 3, 2011

kom igen hjärnan bara några timmar till sen får du göra vad du vill

struktur är fint. jag har massor av struktur just nu. struktur och rutiner. det är grejer till båten det. idag gick jag och åt på ett lunchställe. kände mig lite vildögd först men sedan lugnade det ner sig. när jag hittade salladsbuffén och ett bort att sitta vid. och en cola-maskin. jag är galen i cola just nu. för ett tag sedan beställde jag cola till maten på restaurang. det var en fantastisk upplevelse. minns ni när man var liten och var på restaurang och fick beställa cola till maten? då fick man alltid EN cola. när man senare blev vuxen och började dricka öl till maten glömde man bort det där med att man bara fick dricka en enhet dryck. plötsligt fick man dricka hur mycket man ville. när jag nu för första gången i vuxen ålder beställer in en cola till maten kommer den där känslan plötsligt tillbaks. att jag måste hushålla. att jag måste vänta med att dricka tills maten kommer ifall det är starkt eller salt eller något och jag kommer behöva cola att skölja ner med. sen kommer jag på att jag kan dricka hur mycket cola jag vill nu. det är en berusande känsla när jag sveper läskhelvetet och ber fröken om en ny. två fingrar i luften och pfffffffffffft så kommer den. iskall och immig. pfffft bara era jävlar. pffffffffffffffffffft.

2 comments:

Liza said...

Kan du inte lägga till en knapp så att man kan gilla? För jag gillar det ju. Men man måste spara på ordhelvetena.

"sebastian" said...

tur att jag har dig liza. jag ska tänka på det. jag gillar att det finns en efterfrågan även om den inte är så utbredd.