Thursday, January 10, 2008

jag är en idiot och jag ska sluta vara så otrevlig och dum i huvudet förlåt mig

knappt har man hämtat sig från en bakfylla innan det är dags för nästa. skulle bara ta en öl på uppåt framåt och se florence valentine och sedan gå hem vid 12. istället blev jag cp-full på ett sätt som jag då tyckte var ganska elegant men som i själva verket var allt annat.

den här dagen har varit ganska nattsvart och präglad av kemisk obalans. mat känns inte riktigt som något att tänka på och arbete känns ovanligt ofruktsamt.

det ända roliga idag var att jag inte ens orkade hitta på en ursäkt till varför jag kom en timme sent utan erkände allt med en tung spritdoftande utandning. några timmar senare försökte jag få det till migrän. idioti vore troligare.

imorgon är däremot tanken att jag ska dra mig upp tidigt. prata lite i närradion, gå hem och sova en timme, dra på mig nyårskostymen och bege mig till trädgår´n där jag ska stå i dörren och välkomna gäster på NG-festen.

och jag ska bara dricka en liten välkomstdrink och vid 12 ska jag se sena rapport hemma i soffan.

2 comments:

Anonymous said...

HAHA...du är brutalt,och ärligt rolig! :)

Anonymous said...

tick tack. mycket bra kommentar