Thursday, May 3, 2007

namninsamling

5 comments:

maggan said...

hej, jag ser att du har en råtta. Min far har möss. De bor i väggarna. Det värsta är att de inte nöjer sig med att ha erövrat utrymmet i väggarna. De vill ha mer plats och springer numera också på golvet om nätterna.
Bäst är tydligen att gillra fällorna med margarin.
Kom till Uppsala vettja. Lämna råttan hemma.
/maggan

Jenny said...

Jenny

"sebastian" said...

maggan!
vi verkar ha mycket att tala om, jag och din far. margarin minsann.
uppsala låter trevligt. men råttan följer mig överallt.

jenny!
tillsammans är vi starka.

Patrik said...

Råtta, har du skaffat katt eller?

"sebastian" said...

patte:

katt. nej. jag har funderat på det. jag tillochmed tittade på katt för ett par veckor sedan. men den gjorde inget övertygande intryck. liten och grå.