Thursday, May 24, 2007

avslaget

det var inte bikiniflickor som kom istället för svenska dagbladet idag, utan ett brev. det får jag inte heller så ofta. kanske mer sällan än bikiniflickor och svenska dagbladet. jag läser ju inte ens svenska dagbladet i och för sig utan göteborgs-posten.

idag njuter jag av den vårspäda rabarbern och alexandra zazzis läckert grillade fisk (del 2:68-69).

jag fick inte jobbet hursomhelst. det var det de skrev för att berätta. det fina var att de skickade med kopior på arbetsproven som jag först skickat till dem. samma texter som jag använde för att peka på mina förmågor använde de för att peka åt motsatt riktning.

fast kanske var de bara artiga
och ville skicka tillbaks mina kopior. det fungerar som vilket som.

jag har iallafall en liten ljuspunkt i vardagen:
(inte ölen så mycket som den fina ishinken)

No comments: