Wednesday, June 13, 2007

en blå himmel för dom bittra


fy fan vad bra hon är. idde. jag lyssnar på högre mark. den är helt fantastisk. framför allt texten såklart. och darret på rösten. fan vad det känns.


jag lyssnar på den igen nu, hade glömt hur jävla bra den är.

Hej du
Jag kom inte tillbaks till dig
För att se om du har ändrat dig
Det var längesen, jag slutade hoppas

Hej du
Jag kom inte hit för att få se
Om du har nåt nytt att leka med
Det var längesen, jag blev sjuk av förtvivlan

Jag vill bara titta
Och undra om det fanns
En blå blå himmel, för dom bittra
Dit vi kunde flyga, och sen landa igen
högre mark

det där BAMBAMBAMBAMet före refrängen alltså.
och sen bara uppuppupp. helt jävla otroligt snyggt.
och texten i sista versen.


Hej du
Jag tror att det är så att jag är här
För dina ögon har en annan färg
Än den jag alltid har trott att dom hade

jisses.

No comments: